Followers

Thursday 2 June 2011

My SeLf

Salam u oll
 

ini adalah aku,aku adalah aku..aku di lahirkan oleh ibuku..n ibuku adlah seorg wanita..jiwang itu di katakan sebhagian hidupku..jiwang itu adalah aku...aku..boleh di katakan dkter cinta tetapi aku tak thu kalo aku perasan semua itu..hidupku ada happy n ada sedih krn tidak normal kalo tiada semua itu tetapi aku berbangga mnjadi diriku wlaupun aku bkn seorg yg sempurna...ada owg ckp bahawa aku nim seorang yg kelakar tetapi dlm kelakar aku itu akan mnjadi owg sakit hati dgn gurauan ku...entah knapa owg mnjadi sakit hati dgn aku...aku mnjadi was2 adakah kelakar itu bleh mghappykan owg ataupun mnyakitti hati owg dn smpai skrang persoalan itu tiada jawapan bg diriku...

aku nk ubah diriku....aku nk sgt2 mngubah sgt diri ku tetapi aku tidak boleh kerana semua itu mnjadi lumrah hidup aku mungkin krana aku happy dengan kehidupan macm nim..jikalau aku memaksa diriku hidup dalam keadaan senyap bermkna aku hidup dalam dunia hipokrit...setahu aku semua org x suka manusia yg berhipokrit n aku lg lah x ska...smpai di sni jelahp cerita aku..aku mlas dh nk taip...dh x larat dh..

wsssalammm








No comments:

Post a Comment